Hűsítő AVON júniusi újdonságok

Orbán Szilvi | június 27, 2017

Biztos nem vagyok vele egyedül, ha nyáron a hűsítő hatású tusfürdőket részesítem előnyben. Ilyenkor minden jöhet, amiben menta van, imádok borzongani a zuhany alatt :D Bármi, aminek friss, üdítő (itt nem az innivalóra gondolok) illata van, már nyert ügye van nálam, a krémes, nehéz illatokat elteszem a hideg, téli időszakra.

Az AVON is jól ismeri már az emberek szokásait, így júniusban csupa olyan termékkel rukkoltak elő, amik frissességet nyújthatnak ebben a kánikulában. Én 2 tusfürdőt és egy testpermetet választottam, és egyáltalán nem bántam meg, hogy mellettük döntöttem.


A Senses csapatába tartozó zöld teás-jázminos tusfürdőt mindenki használhatja, legyen az fiatal, idős, férfi vagy nő, hiszen egyáltalán nincs tolakodó, intenzív illata, inkább mondanám unisexnek. Még nem volt szerencsém ehhez a pároshoz, külön-külön szerettem őket eddig is, de ezek után már bátran nyúlok majd olyan termékekhez, amikben megtalálhatóak együtt. Nyáron jobban szeretem a géles, könnyű állagú tusfürdőket, ez pedig pont megfelel az elvárásoknak. Könnyen habzik, illata hamar megtölti a pici fürdőszobánkat, viszont a bőrömön nem érzem sokáig, amit egy kicsit bánok, mert nagyon tetszik. 


A másik egy grapefruit és menta illatú tusfürdő a Naturals termékcsaládból, aminek szintén kellemesen hűs, friss illata van. A menta illatát nem nagyon lehet benne érezni - nekem legalábbis nem sikerült benne felfedeznem -, de a bőrrel érintkezve azért érződik a jelenléte, hiszen hűsíti a bőrt. A grapefruit miatt igazán citrusos, édeskés, de csak pont annyira, amennyire még nem zavaró. Szintén könnyű állaga van, a fürdőpamacson hamar felhabzik és ez a habzás kitart egészen a zuhanyzás végéig (hacsak nem állunk be vele teljesen a zuhany alá ;)). A bőrön ez sem érződik nagyon sokáig, de amíg igen, addig sokszor veszem észre magamon, hogy a karomat szagolgatom :D 


A testpermet szintén ebből a termékcsaládból van, de akár egyben is megvásárolhatjuk a szettet, amiben egy tusfürdő, egy testápoló és egy testpermet kapott helyet. A testpermetnek egy kicsit frissebb az illata, mint a tusfürdőnek, egyedül az nem tetszik benne, hogy amikor kifújom, megcsap az alkohol erős szaga, de szerencsére hamar elillan és utána már csak a menta és a grapefruit marad. Mivel nem parfümről van szó, így nyilván többször újra kell fújnunk, ha ismét érezni szeretnénk, de egy testpermettől nem is várhatunk mást :) Ha hűtőben tároljuk, még jobban fokozhatjuk a hűsítő hatást, vicces, ahogy libabőrös leszek tőle :D Kis mérete miatt nyugodtan magunkkal is vihetjük, így napközben is felfrissülhetünk a segítségével. 

Szuper kis triót sikerült választanom és tuti biztos, hogy hű társaim lesznek ezen a nyáron, ha tehetem, csakik utánuk nyúlok, ha egy kis felfrissülésre vágyom. 

Ti próbáltátok már őket? Ti is az ilyen, hűsítő fürdőtermékeket részesítitek előnyben nyáron?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése