Little Reasons To Smile #88

Orbán Szilvi | július 02, 2017

💙 nagy (75 ml) kiszerelés a legeslegkedvencebb parfümömből (GUESS Seduction) 💙 lassan véget ér a lakásvásárlási mizéria, már csak az átíratás van hátra a közműveknél és bejelentkezni állandó lakcímre *.* 💙 Beni, ahogy horkol és álmodik 💙 óriás habcsók 💙 az AVON megosztotta a júniusi újdonságokról szóló bejegyzésemet, szép kis nézettséget generálva ezzel :) 💙 esőfelhők 💙 szivárvány 💙 még eső előtt beérni a munkahelyre bringával 💙 egy hét és jönnek hugiék 💙 kipróbáltam a vízfestéket a bullet journalomban (remegő kezekkel, nagy nehezen összehoztam egy szelet dinnyét :D) 💙 csíkos póló 💙 csíkos és pöttyös bokazoknik 💙 végre elhasználtam az Inecto sampont és balzsamot (nekem nem vált be, így nagy öröm, hogy végre kiürült a flakon) 💙 Kepes András: Világkép - még nagyon az elején tartok, de imádom 💙 újra elkezdtem nézni a Testvéreket (Brothers & Sisters)

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése