Hello Bonprix!

Orbán Szilvi | november 20, 2017

Aki egy kicsit is járatos a blogvilágban észrevehette, hogy feltűnt néhány ilyen típusú poszt, úgy tűnik egyre több blogger kap kedvet eme webshop kínálatának kipróbáláshoz. Én még a nyáron jelentkeztem náluk a blogger programba - merthogy ilyen is van nekik -, mondhatni az esélytelenek nyugalmával, hiszen elég csekély számban találhatók meg ilyen témájú bejegyzések a blogon. Részben azért, mert egyáltalán nem vagyok járatos a trendekben - bár azért néhány kifejezéssel tisztában vagyok -, nem követem a divatot, a stílusom pedig teljesen hétköznapi, ám mégsem tartozom azok közé, akik mintha a futószalagról léptek volna le, olyan egyformán öltözködnek... Az outfit képekről pedig ne is beszéljünk, finoman szólva sem vagyok fotogén alkat :D 

De mégis megpróbáltam, kitöltöttem a jelentkezési lapot és már-már el is feledkeztem róla, amikor jött az email, hogy igen, sikerült bekerülnöm és küldenek számomra egy 20.000 Ft-ról szóló utalványt, amit olyan ruhákra használhatok fel, amilyeneket csak szeretnék. Cserébe - ahogy az ilyen blogger programoknál lenni szokott - egy bejegyzést kérnek, amiben bemutatom az általam választott darabokat. Izgatottam vetettem bele magam a kalandba, sikerült is kiválasztanom pár ruhát (szettben gondolkodtam, ők is ezt kérték), ám a mérettáblázat okozott egy kis nehézséget. Lemértem magam úgy, ahogy az ábra mutatta, meg is voltak a méretek, ám a bibi az volt, hogy több méretkategóriába is beletartoztam, úgy tűnik nem számítok szabvány testalkatnak :D A méretem általában 42-44-es ekkora nadrágokat, pulcsikat és ingeket szoktam hordani, de ez most nem tűnt olyan egyszerűnek, a nagy fenekem miatt nem mertem egy 42-es farmert bevállalni, így inkább a nagyobb méret mellett döntöttem.... 

Azok a ruhák, amikről a mostani poszt szól, nem az első rendelésem, ugyanis elsőre egyáltalán nem sikerült eltalálnom a méreteket, sőt, még másodjára sem, plusz végül az egész rendelést megváltoztattam, teljesen más szettet állítottam össze, mint azt elsőre elképzeltem. A Bonprix nagyon korrekt egyébként és bár a visszárú költségét a vevőnek kell állnia (nekem 1690 Ft volt, mindkét alkalommal), a ruhák árát elég hamar visszautalják, nem akadékoskodnak, semmi problémám nem merült fel velük kapcsolatban. 

A csomagolást sajnos már nem tudom megmutatni, harmadjára már meg sem fordult a fejemben, hogy lefotózzam, annyira izgatottan bontottam ki a csomagot. Djkatynál meg tudjátok nézni, hogy hogyan néz ki, nekem is pontosan így érkezett meg ;) 


Alapdarabként egy farmert választottam, ez alkotja mindhárom szett alapját. Nagyon nehezen sikerült választani, végül a Rainbow nevű kollekció nadrágjai között találtam meg ŐT. Pont olyan, amilyet szerettem volna és ami szerencsére passzolt is rám. Azért imádkoztam, hogy a hossza is stimmeljen, mert utáltam volna, ha hosszú és fel kellett volna hajta(t)nom, de a normál hosszméret pont jó lett a 173 cm-s magasságomhoz. A kép csalóka, a farmer anyaga nem pontosan olyan, mint ahogyan ott látszik, egy teljesen normális, farmer anyag, és a minőségével sincs probléma.


A felsők közül elsőként emellett a sáfránysárga - fehér - fekete kockás tunika mellett döntöttem a bpc kollekcióból, már régóta kerestem egy olyan blúzt, ami nem úgy áll rajtam, mint egy lámpaernyő. Nagyon izgultam, hogy ez se álljon úgy, de felesleges volt minden aggodalmam, ugyanis a méret mellett végre passzolt a fazon is. 




Az ujja felgombolható, ami nálam plusz pontot jelent, ugyanis az összes felsőm ujját felhajtva hordom, egyáltalán nem szeretem, ha leérnek a csuklómig :) Az anyaga pamut, könnyű, légies, azt hittem mellben feszülni fog egy kicsit, de pont jó, nem kell attól félnem, hogy szétreped, noha egyáltalán nincsenek nagy melleim. 



Másodikként egy kardigánt választottam, mégpedig a John Baner Jeanswear kollekcióból. Bármilyen hihetetlen, jelenleg nem rendelkezem egy ilyen darabbal sem, így mindenképp szerettem volna egyet magaménak tudni. 



Ám nem én lennék, ha nem egy különlegeset választottam volna, egyből levett a lábamról ez a keresztbe gombolós megoldás, na és ez a szív alakú gomb... szerelem volt első látásra. Egy indigókék-fehér kötött kardigánról van szó, ami egy nagyon kényelmes viselet, akárhogy hordom, jól mutat. Kigombolva az eleje egy kicsit hosszabbnak hat, mint a hátulja, egy fehér pólóval szuperül néz ki.  


Imádom a kapucnis pulcsikat, még annak ellenére is, hogy télen kicsit meggyűlik a bajom velük. Nem szeretem a kapucnit kívül hordani, de ha a kabát alatt van, akkor én vagyok Quasimodo női változata, hacsak nem sikerül rendesen eltakarni a kabát kapucnijával. Én mondom, néha megkeserítik a reggeleimet... Na de visszatérve a pulcsihoz, szintén a Rainbow kollekció pulcsijai között böngészve rátaláltam erre a felsőre, méretben szerencsére ez is passzol, az ujja sem és a dereka sem rövid, kényelmes, puha viselet. Belül nem bolyhos, így nem gyullad rá az emberre, jól bele lehet illeszteni a réteges öltözködésbe.


Nagyon tetszik a nagy zseb a hasán, jól jön, ha nem tudok mit kezdeni a kezeimmel... :D Ja és ne hagyjuk ki azt sem, hogy CS-Í-K-O-S. Ha nem jöttetek volna rá, imádom a csíkos holmikat, eddig a zokniknál éltem ki eme rajongásomat, de most bátorkodtam egy pulcsit is beszerezni ezzel a mintával.

Összességében nagyon meg vagyok elégedve a ruhák minőségével és örülök, hogy végre a méretet is sikerült eltalálnom. Én arra jöttem rá, hogy nyugodtan választhatom az én méretemet, azt, amit a boltokban kapható ruháknál is, nem kell sem a nagyobbat, sem pedig a kisebbet választanom. A ruhákat a rendeléstől számítva elég hamar postázzák, én postán maradó csomagként rendeltem, mert így akkor megyek el érte, amikor tudok, plusz utánvéttel, így ha valami probléma merülne fel, akkor sem kell a pénzem miatt aggódnom. 

Ahogy az fentebb kiderült, ez egy szponzorált bejegyzés volt, de olyannyira beváltak a ruhák, hogy biztos vagyok abban, rendelni fogok tőlük a saját költségemre is, már ki is néztem az újabb "áldozatokat" :)

Ti szoktatok online webshopokból ruhát rendelni? Ismertétek a Bonprix oldalát? Ha igen, meg vagytok vele elégedve? 

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése