AVON februári újdonságok

Orbán Szilvi | március 05, 2018
Bár a február még igazi téli hónapnak számít, az ember már keresi a a könyedebb, kicsit tavasziasabb, de még télies illatokat, mind a parfümök, mind pedig a testápolás terén. Nem teszek másképp én sem, így nagyon megörültem, amikor az AVON hírlevelében megpillantottam a bejegyzésben szereplő termékeket.

A legnagyobb és legjobban várt újdonságnak az EVE kollekció parfümjei számítottak, mindenki teljesen rájuk volt kattanva, én is megvívtam a saját belső harcomat, hogy melyiket válasszam. Az illatjegyek alapján nekem a Confidence volt a szimpatikusabb, valahogy őt éreztem magamhoz a legközelebb.
Mindig meglepődök saját magamon, mert azt hiszem, megtaláltam azt az illatkategóriát (virágos, gyümölcsös), ami teljesen én vagyok és aztán jön egy új illat és egyből borul minden. Ilyen ez a parfüm is, hiszen kategóriáját tekintve orientális-vaníliás-fás jegyeket tartalmaz, nekem mégis szerelem volt első szippantásra. Az illata hasonlít a Scent Essence Velvet Amber illatára, ami szintén nagy kedvencem.

Fejillat: frangipáni, körte, Chantilly
Szívillat: piros gyümölcs elixír, fekete ribizli, indiai jázmin
Alapillat: vanília, tölgyfa, pézsma

Nemcsak az illata, hanem a csomagolás, az üvegcse is nagyon tetszik, szépen kidolgozott, tényleg olyan, mintha egy drágakő lenne. Tartósság szempontjából van némi kifogásolnivalóm, jobb lenne, ha tovább megmaradna az illata, mert az 50ml-s parfümnek van ám súlya és nem tudja az ember mindig magánál hordani, hogy egy idő után újra befújja magát vele (igaz erre megoldást nyújt, ha beszerzünk egy miniparfümöt is belőle). 
Másodikként egy Skin so soft éjszakai, többfunkciós testápolót választottam, ami egy sűrű, de mégis könnyű, viszonylag - attól függ, hogy mennyit ken magára az ember - hamar beszívódó krém. Az illata hasonlít a Nivea kék színű, tégelyes krémjére, de nekem ez jobban tetszik, számomra sokkal kellemesebb. 
Teljes lenne a boldogságom, ha kézkrém is lenne belőle, állandóan kenegetném és szagolgatnám, úgy tűnik az olyan termékek, amikben argánolaj van, eleve nyerőek nálam :D A tégelyes kiszerelést nem szeretem annyira, mert bár az ember tusolás után - úgymond tisztán, tiszta kézzel nyúl bele - használja, és kiüríteni is sokkal egyszerűbb, mégis sokkal jobb a tubusos (vagy még jobb: pumpás) változat, én legalábbis az ilyen testápolókat preferálom jobban.
Harmadiknak egy Naturals tusfürdőt választottam, mégpedig körte és bazsarózsa illatban. Külön-külön is szeretem ezeket az illatjegyeket, de így együtt még jobban. Inkább a bazsarózsa érződik jobban, a körte csak szerényen megbújik mellette. Az illatán kívül semmi másban nem különbözik a többi Naturals tusfürdőtől, géles állaga van, szépen habzik, de a bőrön sajnos nem marad meg sokáig :/ 

Nektek mi a kedvencetek a februári katalógusból? Próbáltátok már valamelyiket? Alluring vagy Confidence?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése